გაკვეთილის გეგმა


გაკვეთილის    მთავარი    თემა
ჯვაროსნული     ლაშქრობები
სწავლების   საფეხური

საბაზო
მოსწავლეთა    პროფილი
კლასში   არის  25   მოსწავლე                 არ   არიან   განსაკუთრებული   მიდგომების   საჭიროების   მქონე    მოსწავლეები                                         
გაკვეთილის  მნიშვნელობა/ აქტუალობა
ჯვაროსნული      ლაშქრობების   შესწავლით    მოსწავლეები   ეცნობიან   ლაშქრობების   მიზანსა   და   შედეგებს ,იგებენ   თუ   როგორი   დამოკიდებულება   ქონდათ    ქართველებს  ამ   ლაშქრობებისადმი,   მიუხედავად    სურვილისა    რატომ    ვერ    შეძლეს    ლაშქრობებში   მონაწილეობის    მიღება.
გაკვეთილის    მიზნები   და   შედეგები   
ისტ.VII.9. მოსწავლეს შეუძლია გაიაზროს რელიგიის მნიშვნელობა  საზოგადოების ცხოვრებასა და მსოფლიო ისტორიულ პროცესებში.

შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·       სახელმძღვანელოს, დამატებითი ლიტერატურისა, თუ ვიზუალური მასალის საფუძველზე საუბრობს სხვადასხვა ეპოქის საზოგადოების რელიგიებზე;
·       გუფური მუშაობისას რომელიმე ქვეყნის მაგალითზე მსჯელობს რელიგიური ტოლერანტობის შესახებ (როგორც წარსულში, ასევე დღეს);
·       რუკაზე უჩვენებს მისთვის ცნობილი რელიგიების წარმოშობის ადგილებს, გავრცელების დღევანდელ არეალებს და ჩამოთვლის მათთან დაკავშირებულ მნიშვნელოვან საკულტო ძეგლებს, სიმბოლოებსა და ტრადიციებს;
·       რომელიმე ქვეყნის რელიგიისა და კულტურის შესახებ მოპოვებული ინფორმაციის საფუძველზე მსჯელობს, თუ როგორ დაეხმარებოდა ეს ინფორმაცია ამ ქვეყანაში მოგზაურობის დროს.

მოსწავლეები   შეძლებებენ  გააკეთონ   ანალიზი  თუ   როგორი   პოლიტიკური   ვითარება    იყო   ევროპაში,  რომლის   შედეგადაც   ჩამოუყალიბდებათ   მსჯელობის,     ანალიზის ინფორმაციის  მოძიების   და   გამოყენების    უნარ-ჩვევა.
წინასწარი   ცოდნა
მოსწავლეებმა    იციან    თურც-სელჩუკთა  იმპერია  --
   ბიზანტიის   იმპერია  და   მათ   შორის   არსებული    დაპირისპირების    მიზეზები 

შეფასების   საგანი   და   პროცედურები
კრიტერიუმები
1-4
5-6
7-8
9-10
მოსწავლეები   იგებენ ინტერნეტში   მოძიებულ   მასალას
მოსწავლეები  ინტერნეტში   მოძიებულ   მასალას   ვერ   იგებენ
იგებენ   ნაწილობრივ  მასწავლებლის   დახმარებით
იგებენ   კარგად   მაგრამ  მასწავლებლის   დახმარებით
მოსწავლეები   კარგად   იგებენ  მოძიებულ  მასალას
მოსწავლეები   ხედავენ  პრობლემას,   იზიარებენ  სა ფრთხეებს  და  პოულობენ  გადაჭრის  გზებს
მოსწავლეები  ვერ   ხედავენ   პრობლემას,   ვერ   იზიარებენ   საფრშხეებს   და   ვერ   პოულობენ   გადაჭრის   გზებს
მოსწავლეები  ხედავენ  პრობლემას,   მაგრამ   ვერ   იზიარებენ   საფრთხეებს  და   ვერ  პოულობენ  გადაჭრის   გზებს
მოსწავლეები  ხედავენ   პრობლემას  მასწავლებლის  დახმარებით,   იზიარებენ   საფრთხეებს  და  პოულობენ  გადაჭრის  გზებს 
მოსწავლეები  დამოუკიდებლად   ხედავენ   პრობლემას,   იზიარებენ  საფრთრთხეებს   და   პოულობენ   გადაჭრის  გზებს
ტეგსტის   პრეზენტირება
მოსწავლეები   ვერ  ახდენენ   ტექსტის   პრეზენტირებას
მოსწავლეები   ახდენენ   ტექსტის   პრეზენტირებას  მასწავლებლის  დახმარებით
მმოსწავლეები   ახდენენ  ტექსტი
მოსწავლეები   კარგად  ახდენენ   ტექსტის   პრეზენტირებას
სასწავლო   მასალა   და   ტექნიკური   რესურსები

გაკვეთილის   
მსვლელობა
საშინაო   დავალებად   მიცემული  მასალის   პრეზენტაცია   განხილვა   და   შეფასება.  (20  წთ.)
მასწავლებლის   პრეზენტაცია   ახალ   თემაზე(  ოსმალეთის   იმპერია. 10 წთ.)
სქემის  დახმარებით   შევადაროთ   ერთმანეთს  თურქ-სელჩუკთა  იმპერია   და   თურქ-ოსმალთა  იმპერია.(7 წთ.)
პრეზენტაცია (5 წთ.)
შეფასება(3 წთ.)

თემატური   ერთეულის   გეგმა

თემატური    ერთეულის  ჩატარების  პერიოდი
(დაწყებისა და დასრულების  თარიღები):
სკოლა:136 საჯარო სკოლა                                კლასი:XI-
მასწავლებელი: ნ. პეტრიაშვილი                    საგანი: ისტორია
თემატური   ერთეულის  ძირითადი  თემა/ საკითხი  და  ქვესაკითხი: უძველესი  სამდინარო ცივილიზაციები
მისაღწევი  შედეგები (ცოდნა,  უნარები,  დამოკიდებულებები): მოსწავლე  შეძლებს  ცნება  ცივილიზაციის  არსის  გაგებას.ისტორიაში  ცივილიზაციების  მონაცვლეობის  მნიშვნელობის  გაგებას.
გაკვეთილზე  გამოყენებული  ძირითადი   მეთოდები/ სტრატეგიები: პრეზენტაცია,  დისკუსია,  დამოუკიდებელი   სამუშაო (მცირე  ანალიტიკური  ნაშრომის  დაწერა.)
ძირითადი  სასწავლო  რესურსები:  სახელმძღვანელო,  რუკა,  ინტერნეტი.
მსვლელობა:
გაკვეთილი
თარიღი
თემა
მისაღწევი  შედეგები
1
სექტემბერი
ეგვიპტე
შეძლებენ მსჯელობას იმ  მიღწევებზე  რაც  კაცობრიობას  დაუტოვეს  ეგვიპტელებმა
2
ოქტომბერი
შუმერი
მსჯელობენ  შუმერული  ცივილიზაციის მნიშვნელობაზე
3
ოქტომბერი
ბაბილონი
მსჯელობენ ბაბილონის საგარეო პოლიტიკის შესახებ.

ეროვნული  სასწავლო  გეგმის  პუნქტები:  ისტ.XI.3.  მოსწავლეს  შეუძლია  სახელმწიფოს  რაობისა  და   მნიშვნელობის  ანალიზი.




გაკვეთილის   მთავარი   თემა
უძველესი   სამდინარო   ცივილიზაციები
სწავლების   საფეხური
საბაზო
მოსწავლეთა   პროფილი
29  მოსწავლე
გაკვეთილის  მნიშვნელობა
მოსწავლეები   გაეცნობიან  ეგვიპტესა   და შუმერს  და   იმ   მიღწევებს  რომელიც  დაუტოვეს   კაცობრიობას
გაკვეთილის   მიზნები  და  შედეგები
ცნება   ცივილიზაციის   არსის   გაგება .   ძველი   აღმოსავლეთის   ცივილიზაციების   გაცნობა.
წინასწარი   ცოდნა
სახელმწიფოს   წარმოშობის  წარმოშობის  წინაპირობები
შეფასების   საგანი   დაპროცედურები

სასწავლო   მასალა   და   ტეცნიკური   რესურსები
სახელმძღვანელო,   რუკა.  კომპიუტერი-პროექტორი
გაკვეთილის   მსვლელობა

1.შესავალი   გაკვეთილის   თემის   გაცნობა
    (5წთ.)                                                                   
2.მასწავლებლის   მიერ   ახალი   დავალების  გაცნობა .    კლასის   ჯგუფებად   დაყოფა   და  მათთვის    დავალებების   მიცემა(15წთ.)
3.პრეზენტაცია(15წთ.)
4.კლასის   მიერ  წარმოდგენილი   პრეზენტაციების   შეფასება(8წთ)                    5.საშინაო   დავალებაწყაროებზე  დაყრდნობით   დაწერონ   თემა  „მდინარეების   მნიშვნელობა   პირველი  ცივილიზაციების შექმნაში.’

Комментариев нет:

Отправить комментарий